Tuesday, December 7, 2010

Research oh research....

Jumaat lepas barulah Soalan Kaji Selidik tentang kajian yang saya buat diterima oleh supervisor. Itu pun setelah 6 kali perjumpaan, tidak termasuk perjumpaan yang dibatalkan last2 minit...

Kalau nak dibandingkan dengan rakan2 kelas , pasti saya jadi orang yang paling lambat~ Orang lain dah bertungkus lumus 'collect data', saya baru je selesai dengan Soalan Kaji Selidik sendiri. Orang lain da start menulis thesis, saya pun sudah menulis..hehe.

Cabaran sungguh hidup berseorangan macam ini.. kawan2 jabatan lain , jadi booster sesama mereka(sama jantina la..) kalau seorang da siap, orang lain pun akan speed untuk bagi habis. Kalau study pun begitu gak. Tak paham je leh direct tanya kepada kawan.tak perlu tunggu lama n mungkin boleh terlupa yang kita tak paham tentang sesuatu tu.

Bukan rezeki saya disini atau belum lagi rezeki saya.. wallahua`lam..

Entri tentang `Bangau-ing` kot sesuai untuk tajuk entri kali ni.

2 comments:

  1. Kawan2 sentiasa ada Rayyan... mmg betul la if ada kawan sejantina, smgt sikit nak wat FYP.. kalo sorang2 perlukan azam yg lebih sikit.. Cuma, kalo ada pe2 probs or stress, rajin2 la jumpa kawan department lain ni, selagi masih ada kesempatan... :)

    ReplyDelete
  2. hehe Ramadhan.. mmg tuju kat dietetics students la ni compare to other department yang masing2 sorang atau berdua je laki. diet ada 5 orang mmg nampak la booster sesama korang tu kan..

    papepun mmg anggap benda ni pengalaman jugak la pasni,.Tarbiyyah dari Allah secara tak langsung..

    Terima kasih untuk offer itu.. =) selamat berpraktikal di Serdang.. Ada umur jumpa masa final exam t..:)

    ReplyDelete